Zápis ze schůze ze dne 4. 9. 2012

10.09.2012 11:30

        Zápis ze členské schůze Občanského sdružení „Za rozvoj Konské“
                                ze dne 4. 9. 2012 v 19.00 hod – klubovna OS



Projednávalo se:
-VII. ročník turnaje v malé kopané a „Den Konské“


Na členské schůzi byly dohodnuty veškeré potřebné věci k uspořádání VII. ročníku turnaje v malé kopané a „Dnu Konské, který se koná 15. 9. 2012 a uvede ho MUDr. Tadeáš Karzel, a to:

1.    VII. ročník turnaje v malé kopané, jehož organizaci má na starosti p. David Konderla, bude začínat od 8.30 zhruba do 16.00, zúčastní se ho 8 týmů a startovné bude činit 500 Kč (pivo+klobása). Pan David Konderla také zařídí ceny, poháry a rozhodčího.

2.    „Den Konské“, který bude začínat po skončení fotbalového turnaje, tj. asi od 16.00 až do 02.00, má na starosti p. Zdeněk Sikora, kterému se také podařilo zajistit skupinu BLAF a DJ Ivana Ivanova. Skupina BLAF bude začínat od 19.00, po ní bude následovat tombola, na kterou je vyčleněno 5000 Kč a zajistí ji paní H. Kullová a paní A. Szymiková. Po tombole začne až do ranních hodin hrát DJ Ivan Ivanov.

3.    Pan Roman Čmiel zařídí pronájem soukromého prostoru za školou, pravděpodobným požadavkem za pronájem tohoto prostoru bude posekání trávy, které si vezmou na starost chlapci z týmu FC Konská.
Pronájem tělocvičny a některých částí školy, jako jsou dámské záchody a sprchy zařídí
p. Milan Kulla.
O lavičky, které budou zapůjčeny od SRPŠ, se postará p. David Konderla a o rošt na kotlety a lavičky, které budou zapůjčeny od Osůvek (PZKO), se postará p. Tadeáš Karzel.

4.    Ve čtvrtek 13. 9. 2012 v 17.30 bylo dohodnuto, že se bude zvětšovat podium, chlapci z fotbalového týmu se dobrovolně přihlásili k pomoci.
V pátek 14. 9. 2012 v 17.00 se postupně začnou chystat stany a v den propuknutí akce, tj. v sobotu 15. 9. 2012 ráno bude nachystán zbytek stanů a dalších potřebných věci, konkrétní čas bude upřesněn.

5.    Na tuto akci je také nutné zařídit hasiče, o to se postará p. David Konderla, který se dohodne s týmem Stanislavice, ve kterém jsou dobrovolní hasiči.
Zdravotní služba – MUDr. Tadeáš Karzel.
O hygienické věci, jako jsou koše, toaletní papír atd., se budou starat paní P. Skupieňová a paní A. Szymiková.
Skákací hrad, který by byl od 15.00 až do tmy, se pokusí dohodnout paní R. Frydová.
Dále je možné, že bude pro děti zařízeno malování na obličej, což s paní
Václavkovou pokusí domluvit paní Skupieňová.
Také bude požádána paní R. Ernstová, zda by do tomboly neupekla dort.


Stánky:

Vstupné (stůl+slunečník) – slečna Aneta Skupieňová a slečna Dominika Konderlová. Vstupné je dobrovolné a bude vybíráno od 14.00 do 20.00.

Kotlety, klobásy a vepřenky – p. Roman Čmiel a Kullovi. Pan R. Čmiel nakoupí veškeré potřebné maso. Fotbal – 130 ks klobás.

Alkohol, nealkoholické nápoje a pivo – rodina Sobelových, Ti si veškeré nápoje obstarají a také zajistí věci do stánku s cukrovinkami, jako jsou chipsy, tyčinky atd... Výčepní zařízení budou zapůjčena od sdružení a od p. Heczka – zařídí p. Mirek Kulla. Budou nakoupeny 3 sudy 10 ° a 9 sudů 12 °, zároveň se bude čepovat kofola a nealkoholické pivo bude prodáváno v láhvové formě.

Zákusky, káva, cukrovinky – paní R. Frydová, I. Konderlová, P. Skupieňová
a J. Šmatlavová.

Tácky, ubrousky, příbory, kelímky atp. zajistí p. Zdeněk Sikora.

6.    Úklid se bude konat v neděli 16. 9. 2012 v 15.00!!!








Prezenční listina – viz. příloha 18 členů
Zápis provedl: Dominika Konderlová
Zápis potvrdil:
 

—————

Zpět